Boyama ve çizim eğitsellerine ulaşmak için aşağıdaki kutudan seçiminizi yapınız.

Eski eğitseller

Haberler

-hayalsaati.com röportaj link -Deviant sayfam link -gameturks.com ile röpotaj link

17.03.2007

No::2 Dijital boyama eğitseli -portre

Yaklaşık bir yıl önce yaptığım bir çalışma.
Resimlerin büyük halini görmek için üzerine tıklayın.
Öncelikle referans olarak kullandığım fotoğraftan kendi çalışmam için ilk çizimimi yapıyorum. Bu çizim sadece kompozisyon hakkında fikir vermesi için gerekli. İsterseniz sadece renk lekeleriyle de çiziminize başlayabilirsiniz. Çizimin yanısıra ışıklı ve karanlık alanları da belli ediyorum.


























Kompozisyonda yer alan renklerin ilk aşamalarını büyük alanlar halinde yerleştiriyorum.
Corel Painter da soft akrilik fırçası kullanıyorum. Opacity %70-80 arasında.


























Surat için renk denemeleri yapıyorum ve saçların alt rengini oluşturuyorum.

Suratla ilgilenmeye ve detaylandırmaya başlıyorum.

Suratı detaylandırmaya başlıyorum. İşin en zor kısmı burası.Akrilik fırçasının yanısıra Artist's Oil fırçasını da kullanmaya başlıyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse her zaman program da varolan fırçaları kullanıyorum. Kendi fırçalarım yok.




Hiç yorum yok: